پوریم

آن زمان که آدم خلق شد هرگز در این فکر نبود,روزی خواهد آمد که باید زمین را ترک گوید

پوریم

آن زمان که آدم خلق شد هرگز در این فکر نبود,روزی خواهد آمد که باید زمین را ترک گوید

שנת תמרת עברית 5773 حلول سال 5773 عبری(یاداشت شصت وپنجم


همکیشان گرامی
موعدیم شالوم

احتراماً از طرف خودم حلول سال 5773 عبری را به کلیه همکیشان صمیمانه تبریک عرض می‏نماید و آرزوی پذیرفته شدن دعا و نیایش و درخواست مغفرت همگی شما در روزه بزرگ کیپور دارد.
آرزومندیم که یکایک عزیزان سالی مملو از سربلندی و افتخار در پیشگاه خداوند به همراه سلامتی و برکت در سایه الطاف او را در پیش رو داشته باشند و این سال، سال صلح و آرامش جهانی برای همه ادیان الهی و پیروزی و برتری عادلان و صالحان باشد.


با تقدیم احترام



שלום בחור

שלום

אני בכבוד בגלגול 5773 מעברית כנות לברך ולאחל לכל התפילה תתקבל הבחור ולבקש סליחה מכולכם ביום הגדול הוא כיפור.

אנו מאחלים שכל שנה אלה שמלאים בגאווה וכבוד לפני אלוהים בצל חסדו, התברך בבריאות טובה ועומדים בפני והשנה, השנה של שלום ומצוין העולמי לכל הדתות והנצחון היא פשוט וצדיק.


ד 'ש


חיים יפים زندگی زیباست(یاداشت شصت وچهارم)


وقتی که جسم غده مانندی را در سینه ام احساس کردم، زیاد نگران نشدم. مطمئن بودم که این هم عوارض بعد از زایمان است. چون به تازگی فرزند دیگری به دنیا آورده بودم و شش ماه از تولد نوزادم می گذشت. به هر حال اصلا فکر نکردم که ممکن است به بیماری سرطان دچار شده باشم.

من در انگلستان زندگی می کنم و در آن زمان قرار بود که به زودی به "آمریکا" بروم تا پدر و مادرم را ببینم. به همین خاطر آنقدر مشغله فکری داشتم که آن غده مشکوک در سینه ام را به فراموشی سپردم و راهی آمریکا شدم. وقتی که از سفر برگشتم متوجه شدم که غده بزرگتر شده و به این نتیجه رسیدم که باید به پزشک مراجعه کنم. دکتر پس از معاینه من گفت: نگران نباشید. تا دو هفته صبر کن اگر غده از بین نرفت، دوباره مراجعه کن.


כאשר הבלוטות של הגוף בחזה שלי הרגישו שאני לא לדאוג יותר מדי. הייתי בטוח שזה הוא סיבוך לאחר לידה. ניתן לי לאחרונה ללידת ילד נוסף, ושישה חודשים לאחר לידתו של התינוק. עם זאת, אני לא חושב שזה יכול להיות חולה סרטן.
אני גר באנגליה, וזה היה הרגע זמן "אמריקה" ללכת לראות את ההורים שלי. זו הסיבה שאני כל כך עסוק בלחשוב שגוש חשוד בשד שלי פינה את המקומם לאמריקה, אני שוכח. כשחזרתי מטיול, גיליתי שהנורה הגדולה יותר, והבנתי שאני צריך לראות רופא. לאחר בדיקת הרופא שלי אמר לי לא לדאוג. חכה שבוע או שבועות, אם הנורה לא חזרה.
ادامه مطلب ...