شکی نیست که مهمترین قسمت نماز ما همان دعاهای هجده گانه ای است که در نمازهای مختلف میخوانیم. در میشنا این دعاها را نماز (تفیلا) نام گذارده اند. این نماز را رَبان گَملیئل اهل شهر یونه در قرن اول میلادی تنظیم نموده است. عدهای دیگر عقیده دارند که مدتی قبل از او صد و بیست نفر از پیران قوم که در بین آنها عدهای پیامبر وجود داشت، این نماز را تنظیم نمودند.
אין ספק שהחלק החשוב ביותר שלנו היא תפילת התפילה שמונה עשרה ילדים שקוראים את תפילות שונות.התפילות והתפילה בשם המשנה (Tfyla) עזבו.קלטות התפילה מהעיר במאה הראשונה לספירה, קבעו . אחרים מאמינים כי קצת זמן לפני שהוא מאה ועשרים של קשישים ביניהם היו כמה נביאים, התפילה נקבעה.
قدیمیترین قسمتهای این نماز سه دعای اولیة آن است که در حدود چهارصد سال قبل از میلاد به وسیلة اعضای بِتهَکِنِسِت هَگِدولا (مجمع بزرگان قوم یهود) فراهم شده است. سه دعای آخر آن احتمالا درحدود دویست سال قبل از میلاد در دورة مکابیها نوشته شده است. دوازده دعای وسطی به دوران معبد دوم مربوط است. امروز این نماز در نوزده دعا خوانده میشود و قسمت نوزدهم آنرا شموئیل جوان اهل یَونِه تنظیم نموده است.
در روزهای شنبه و اعیاد و در نماز موساف سیزده قسمت وسطی نماز را نمیخوانیم و بدین طریق در این روزهای استراحت و آسایش، فکر خود را از تمام ناراحتیها و تقاضاها آزاد مینمائیم. در این روزها بجای این سیزده قسمت، نمازهایی مختص آن عید را میخوانیم.
עמדה זו גם בשם תפילת Myda והשם המתאים של כי רק בשם עומד.
בשבתות ובחגים ובתפילת שלוש עשרה חלק אמצעי, וכך לא קוראים תפילות בימים של מנוחה ורגיעה, ללא כל הבעיות והדרישות שלנו את דעתך אלה. בימים אלה, במקום שלוש עשרה פרקים, לקרוא תפילות לעיד.
دعاهای هجدهگانه را ابتدا به آرامی میخوانیم سپس پیش نماز (شالیَح صیپور) آنرا با صدای بلند تکرار میکند. علت تکرار آنست که اگر کسی نماز را بلد نباشد بتواند، هنگام تکرار، آنرا به آسانی دنبال نماید. علت اینکه این نماز را در ابتدا آهسته میخوانیم آن است که به نمازگزار فرصت بدهیم تقاضاهای شخصی خود را هم بیان کند. این موضوع را از بحثی که در تلمود، نوشته شده است (بین ربی اِلیعِزر و ربی یشوآ) نتیجه میگیریم (عَبودا – زارا 7ب)
در سه قسمت اولیة این نماز نام پیامبران بزرگ خد.ا (ابراهیم، اسحق و یعقوب) را ذکر نموده و از خد.ا میخواهیم که به خاطر نیکی و پاکی و صداقت آنها، به ما احسان نماید. در دعای دوم اَتا گیبور از قدرت خد.اوند سخن میگوییم. اعتراف میکنیم که او روزی ما را میدهد و بیماران را شفا میبخشد. برای اینکه کشاورزی ما برکت داشته باششد تقاضا میکنیم که در فصل پاییز و زمستان بارانهای مفیدی ببارد. آنگاه خد.ا را تقدیس نموده به رحمت و احسان او اعتراف مینماییم.
שמונה עשר ילדים לדקלם תפילות, ראשון ואז לאט לאט לפני התפילה חוזר על זה בקול רם. הסיבה חזור היא שאם מישהו לא יודע איך להתפלל, כאשר חזרו, זה קל לעקוב. בגלל תפילה זו מתפללים איטי בקריאה הראשונה הוא לתת הזדמנות להביע את הדרישות האישיות שלהם. הנושא לדיון בתלמוד, שנכתב (בין הרבי אליעזר ורבי Yshva) הגיע למסקנה (Bvda - זארה 7 ב)החלק הראשון של תפילה זו בשמם של הנביאים הגדולים (אברהם, יצחק ויעקב) והאיזכור של טוב וטוהר, ויושר Khd.a שבגלל שהם רוצים שנהיה טובים. חדר התפילה השני גאבור Khd.avnd מדבר על כוח. יום אחד, אנחנו מודים שהוא ומרפא מטופל. אנחנו צריכים להבטיח שברכת החקלאים אנו מבקשים שגשם שימושי נופל בסתיו ובחורף. Khd.a הקדוש רחמים והחסד הוא הודה שאילתא.
در دعای پنجم اظهار ندامت نموده از خد.ا میخواهیم که ما را به سوی تورات و قوانینش بازگرداند. آنگاه از او تقاضا مینمائیم که به زندگی و کشاورزی و کار ما برکت بدهد. در آخرین قسمت نماز از خد.ا میخواهیم که به دعا و استغاثة بندگان خود گوش دهد و رحم و شفقت خود را از آنان دریغ ننماید.
התפילה וחזר בתשובה החמישית של Khd.a רוצים אותנו לחזור לתורה וחוקיה. אז אנחנו שואלים אותו לברך את חיינו ועבודה חקלאית. בחלקו האחרון של התפילה של עבדיך רוצה להתפלל ולהקשיב, ולא לעכב חמלה מהם.
החלק העתיק של תפילה זו שלוש תפילה מוקדם יותר כי כארבעה מאה שנים לפני הספירה על ידי האלילים של (הרכבה של זקני היהודים) מסופקות. תפילת יום שלישי כנראה יימשך כמאתיים שנים לפני הספירה בתקופת מכבי בכתב.תקופת בית המקדש השנייה היא שנים עשר תפילה התיכונה. היום זה נקרא תפילה והתפילה ב1919 שמואל Yvnh הצעיר שקבעה.